Gyakran ismételt kérdések

Csak a honlapon keresztül adhatom le a rendelésemet?


Nem, rendelését leadhatja e-mailben az webinfo@agrokerholding.hu  e-mail címen vagy a 36 42/598-460 faxszámon, vagy telefonon a 36-30-279-1900 -es számon.

Szükséges-e regisztráció a rendeléshez?


Igen, a rendeléshez szükséges regisztráció.

Hogyan fizethetek?


Minden ügyfelünknek lehetősége van átutalással előre fizetni a
Unicredit bank 10918001-00000004-15810007 számú bankszámlára vagy
utánvéttel a csomag átvételekor vagy készpénzzel a kiszállítás vagy az üzletben történő átvétel esetén. 

Panaszaimmal hová fordulhatok? 

Panasz, reklamáció esetén kérjük lépjen kapcsolatba velünk email-ben, telefonon a főmenüben található ELÉRHETŐSÉGEK alatt látható kapcsolati lehetőségen.

Mikor kapom meg a megrendelt termékeket?


Amennyiben a termék raktáron van a következő munkanapon. Egyébként 5 munkanapon belül, de erről külön egyeztetünk vásárlóinkkal.

Miért regisztráljak? 


Amit nyújtani tudunk Önnek és vállalkozásának:

- személyre szabott árak, fizetési és szállítási kondíciók;
- személyes kapcsolattartó, aki szakmai kérdéseire is kielégítő választ nyújt;
- rugalmas ügyfélkezelés;
- rendelésének gyors és pontos teljesítése;
- on-line adatszolgáltatás: "Saját Adataim" menüpont alatt megtalálja esedékes és múltbeli megrendeléseit, számláit;
- vidéki viszonteladók számára kényelmes csomagküldő szolgáltatás.

Lehetőség van-e hitelre vásárolni?


Nincs lehetőség, s utalványt sem fogadunk el.